Audicions a l'hora del pati

Un any més, com ja comença a ser tradició a l’Institut, durant la setmana que dediquem a la música podem trobar diverses audicions a l’espai de davant de secretaria. Aquest any hem pogut sentir diferents instruments de les actuacions dels alumnes que fan música fora de l’Institut: piano, violí i flabiol. També els professors ens han ofert una actuació de violí, piano, guitarra i percussió. Hem comptat amb l’actuació de la coral de l’Institut i també del grup instrumental de 2n d’ESO.
A tots ells i a tots els que heu vingut com a espectadors, moltíssimes gràcies per la vostra participació!!!
Batucada

Els alumnes de 3r d’ESO van participar en un taller de BATUCADA. Durant una hora i mitja, i en dos torns, van aprendre a tocar diversos instruments de percussió que, separats per grups, feien un ritme constant que se sobreposava als altres ritmes dels altres grups.
L’experiència va ser molt positiva. Aquí teniu diverses opinions dels alumnes:
-“Em va agradar molt, va ser una pràctica molt divertida per fer tots junts.”
- “Va ser divertit conèixer tanta varietat d’instruments d’altres llocs.”
- “Em va semblar una pràctica entretinguda i dinàmica.”
- “Va ser molt original.”
-“Vam aprendre a tocar amb grup i a estar sincronitzats.”
- “Em va agradar poder fer música amb cassoles.”
-“Va arribar un moment en què tocar la caixa era absolutament un encanteri d’harmonia.”
- “Em van fer mal les orelles, vaig acabar amb mal de cap.”
- “Em va agradar perquè mai havia provat aquest tipus de taller.”
Cliqueu per anar a l'album de fotos de la batucada de 3rA i 3rC
Cliqueu per anar a l'album de fotos de la batucada de 3rB i 3rD
Gimcana de 1r i 3r d'ESO

Els alumnes de 1r i de 3r d’ESO han passat, per grups de quatre o cinc, una gimcana de conceptes relacionats amb la música. Han resolt proves d’equivalències rítmiques, d’identificació de figures rítmiques i de tot tipus d’instruments.
Felicitem molt especialment els tres primers grups classificats en aquesta prova:
1r lloc: Xènia Cubí, Carla Moreno, Miguel Muriel i Ferran Bertran
2n lloc: Anna Gómez, Júlia Gasull, Anass Taktoufte, Mathias Gallardo i Sergi Ganduxé
3r lloc: Anna Marquès, Jaume Boix, Andreu Fraga i Cristian Macias
Cliqueu per anar a l'album de fotos de la gimcana de 1r d'ESO
Cliqueu per anar a l'album de fotos de la gimcana de 3r d'ESO
