El dimarts 6 de maig dins les activitats de la Setmana de l'Art, els alumnes de 2n ESO han realitzat una Performance a càrrec de Daniel Berdala.
Ha sigut una experiència diferent, eren uns 80 alumnes fent a l'hora aquest acte creatiu...
Es tractava de pintar amb unes barres de colors un "llenç" en blanc (un espai enorme folrat de paper blanc al terra del gimnàs), pintaven primer una mica a l'atzar, fent línies, xocant entre ells, travessant les línies dels altres... Desprès havien de sortir del llenç i observar.
La segona part era un cop analitzat el resultat havien d'escollir el tros que els agradava i modificar-lo ara, amb més consciència, pintant aquells espais de manera individual i majoritàriament en grups.
Un cop finalitzada la Performance, es van escollir uns representants dels "grups de treball" que havien de fotografiar l'espai que més els cridava l'atenció i havien de pensar una paraula que definís aquell fragment.
De fet aquells que vulgueu veure una petita part del gran mural, podeu observar-ne tres trossos que estan penjats a les parets del passadís del centre.
