José Ignacio Latorre i Maite Soto presenten el documental de la bomba atòmica

El dimecres 19 de novembre els alumnes de 2n de Batxillerat vam tenir el plaer d’assistir a una xerrada del catedràtic Jose Ignacio Latorre.
Ens va explicar que va tenir la sort de conèixer l’únic físic viu que va participar en el projecte Manhatan, que li va fer una llarga entrevista i que, a partir d’aquesta, han elaborat un documental que veia la llum per primera vegada.
A la xerrada també vam comptar amb la presència de la directora del documental, Maite Soto.
El testimoni d’aquest físic participant del projecte Manhatan, juntament amb les imatges que apareixien en el documental, ens van aportar una visió de la bomba atòmica diferent a la que havíem vist fins ara.
Després es va generar un torn d’intervencions que el Dr Latorre va respondre de manera molt clara i entenedora i que ens va despertar l’interès en una tema de gran actualitat des del punt de vista científic però també històric i filosòfic.
Els alumnes de 2n de Batxillerat
