
En Ferran Blasi, l’Albert López i La Nica Sirés, alumnes de segon de batxillerat del nostre institut van presentar, juntament amb tres alumnes de l’institut Blancafort i un del Sek, els seus treballs de recerca a la sala de plens, plena a vessar, de l’ajuntament de la Garriga.
Enguany és la desena vegada que s’ha celebrat aquest acte que es va iniciar amb unes paraules de felicitació de la nostra directora, dirigides als alumnes i les seves famílies, i dels directors dels altres dos centres educatius.
La Nica ens va fer veure el greu impacte mediambiental que causen les macro indústries càrniques i ens va animar a consumir productes de proximitat.
L’Albert ens va fer entendre la tecnologia de les guies d’ones bimodals i les seves aplicacions i com es va sentir treballant durant tot un mes en un centre de recerca de gran nivell.
En Ferran ens va convèncer que la instal·lació de lluminària LED al nostre centre, enlloc dels tubs fluorescents actuals, ajudaria a millorar el rendiment acadèmic a més de suposar, a llarg termini, un estalvi econòmic.
L’acte va acabar amb unes paraules per part de la regidora d’Educació que, com tots els presents, va elogiar la gran tasca que fan els nostres alumnes.
